Nicole Verburg wordt Nima-bestuurslid Digital Marketing & Commerce

Nicole Verburg wordt Nima-bestuurslid Digital Marketing & Commerce
  • Algemeen
  • 17 nov 2020 @ 09:58
  • 15214 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

De Ledenraad van Nima heeft Nicole Verburg benoemd tot nieuw NIMA Bestuurslid. Haar benoeming geldt voor drie jaar en vond plaats op voordracht van de Raad van Toezicht van Nima.

Samen met voorzitter Kirsten Andres vormt zij nu het bestuur van de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales.


Nicole Verburg

Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull. Vier jaar geleden startte zij bij VodafoneZiggo als Director Customer Value Management. Voor het Nima Bestuur zal zij voornamelijk taken en verantwoordelijkheden krijgen die in lijn liggen met haar expertise binnen het commerciële domein, zoals marketingstrategie, digitalisering en gepersonaliseerde omnichannel communicatie.

Voorzitter van de Nima Raad van Toezicht, Mike Moolenbel, is blij met de aanstelling: ‘Nicole is datagedreven marketeer in hart en nieren. Klantgericht ondernemen staat bij haar voorop. Nicole past helemaal bij onze behoefte aan versterking met expertise op het gebied van digitale transformatie en commercie. De Raad van Toezicht is onder de indruk van haar enthousiasme en ervan overtuigd dat de ontwikkeling van Nima met haar benoeming in een verdere stroomversnelling wordt gebracht’. Nicole Verburg: ‘Met Nima staan we aan het begin van een digitale transformatie, waarin data een leidende rol gaat spelen zowel binnen de organisatie als binnen het marketingdomein. Een mooie uitdaging waar ook mijn passie ligt. Ik kijk ernaar uit om als bestuurslid met mijn expertise een bijdrage te leveren aan de digitale transformatie en het versterken van Nima’s positie in deze interessante, snel veranderende tijd’.

 

Over Nima
Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut voor professionals in marketing, communicatie en sales. Nima ondersteunt hen gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. Nima geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van Nima is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.
(PvWK, bron: Nima)

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken