24Academy voegt netwerkmomenten toe aan programma
- Bureaus
- 25 sep 2018 @ 12:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - HREvenementCongresCommunicatie
- 25 sep 2018 @ 12:14
- Lucas Boon
VEA en RA*W University bundelen dit jaar wederom hun krachten om ruim 300 studenten warm te maken voor het reclamevak, tijdens 24Academy op dinsdag 13 november. Nieuw dit jaar is de integratie van netwerkmomenten voor stages of startersbanen.
Een selecte groep studenten krijgt zelfs de kans om bij bureaudirecteuren aan tafel te schuiven tijdens de Future Bosses Lunch. 24Academy is onderdeel van 24Festival, dat op dinsdag 13 november plaatsvindt in het Concertgebouw te Amsterdam.
24Academy is een congres voor studenten met ambitie in marketing, communicatie of reclame. In twaalf sessies leren zij over de verschillende facetten van reclame en het werken aan bureauzijde. 'Purpose krijgt een steeds prominentere rol binnen de reclame, van duurzame producten tot veelbelovende merkmissies. De verschillende perspectieven en ervaringen die samenkomen tijdens 24Academy zijn waardevol voor studenten om deel te kunnen nemen aan de conversatie', zo laat Jasmijn van Roon van RA*W University weten.
Aan het programma zijn dit jaar voor het eerst speciale netwerkmomenten tussen bureaus en studenten toegevoegd. 'Ieder jaar zijn er zoveel getalenteerde studenten aanwezig bij 24Academy dat dit een mooie kans is om hen direct met bureaus in contact te brengen. Het is een win-win situatie: studenten kunnen netwerken voor stages of startersbanen en bureaus zetten zichzelf al vroeg op de kaart bij jonge talenten', aldus Juliette Hammana van VEA.
Future Bosses Lunch
Aansluitend op de sessies vindt daarom dit jaar de Future Bosses Lunch voor studenten plaats. Het concept biedt plaats aan dertig laatstejaars studenten. Zij krijgen de kans om aan tafel te schuiven bij bureaudirecteuren als Rik Ledder van TBWA\NEBOKO en Sander Volten van 180Kingsday. Wegens het beperkt aantal plaatsen vindt er vooraf een selectie plaats.
De studenten die niet deelnemen aan deze lunch krijgen evengoed de kans om kennis te maken met bureauprofessionals. Alle deelnemers krijgen bij binnenkomst een badge die onder andere aangeeft of ze op zoek zijn naar een stage of een baan. Na de sessies zijn er herkenbare vertegenwoordigers van verschillende bureaus aanwezig om mee te netwerken.
Ga voor meer informatie naar de website.
Beeld afkomstig van website 24Academy.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation