IVN kiest voor Cheil

IVN kiest voor Cheil
  • Bureaus
  • 9 mrt 2021 @ 08:28
  • 17917 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Het Instituut voor natuureducatie (IVN) heeft reclamebureau Cheil gekozen voor de aanscherping van zijn merkstrategie. De samenwerking moet uiteindelijk resulteren in 'consistentere en effectievere' communicatie-uitingen.

IVN, dat zich richt op natuureducatie en natuurbeleving, is in 1960 opgericht en heeft 26.000 leden en 161 vrijwilligersafdelingen. De missie van IVN is om mensen te laten beleven hoe leuk, gezond en belangrijk natuur is.

Budi Gonzalez de Chaves, managing director van Cheil Benelux, zegt: 'De natuur is een groot goed voor ons allemaal. Fantastisch dat we vanuit Cheil onze marketingkennis voor zoiets moois kunnen inzetten. En het is ook nog eens een interessante strategische puzzel om te maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken