IVN kiest voor Cheil
- Bureaus
- 9 mrt 2021 @ 08:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 9 mrt 2021 @ 08:28
- Lucas Boon
Het Instituut voor natuureducatie (IVN) heeft reclamebureau Cheil gekozen voor de aanscherping van zijn merkstrategie. De samenwerking moet uiteindelijk resulteren in 'consistentere en effectievere' communicatie-uitingen.
IVN, dat zich richt op natuureducatie en natuurbeleving, is in 1960 opgericht en heeft 26.000 leden en 161 vrijwilligersafdelingen. De missie van IVN is om mensen te laten beleven hoe leuk, gezond en belangrijk natuur is.
Budi Gonzalez de Chaves, managing director van Cheil Benelux, zegt: 'De natuur is een groot goed voor ons allemaal. Fantastisch dat we vanuit Cheil onze marketingkennis voor zoiets moois kunnen inzetten. En het is ook nog eens een interessante strategische puzzel om te maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing