Airchip kiest voor Mix

Airchip kiest voor Mix
  • Bureaus
  • 6 mei 2021 @ 08:08
  • 25757 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Airchip, de app die wachtrijen op festivals moet oplossen, heeft voor Mix gekozen als creatief bureau voor zijn B2B-communicatie. Airchip haalde eerder deze maand 300.000 euro op bij tv-programma Dragons' Den. 'We kijken uit naar een zwoele festivalzomer.'

'Mix liet in de eerste gesprekken zien dat ze ons voor zijn qua denkwijze’, zegt Mark Leene, chief marketing officer van Airchip. 'Wij konden achterover leunen. Ze ademen de taal en visie van festivalbezoekers, die wij vervolgens moeten doorvertalen naar onze klanten.'

De Airchip-app maakt het festivalbezoekers mogelijk om vanaf de dansvloer hun drankjes te bestellen, wat op die manier wachtrijen moet oplossen. 'Toen het team van Airchip ons uitlegde hoe de app werkt, raakten we direct enthousiast. Niet alleen als bureau, maar ook als festivalbezoeker. Zowel Airchip als Mix is een jong, ambitieus bedrijf dat probeert een markt open te breken. Daarin hebben we elkaar snel gevonden', aldus Mark Schoones, medeoprichter van Mix.

Zwoele festivalzomer

Naast de volledige B2B-propositie gaat Mix naar eigen zeggen ook de identiteit van het Airchip-merk doorontwikkelen. 'We staan aan het begin van veel moois. Een nieuwe samenwerking, de brede lancering van een nieuwe app. En hopelijk die zwoele festivalzomer waar we zo naar verlangen.'

Creatief bureau Mix in Amsterdam is begin dit jaar opgericht door Mark Schoones en Ashwin Murli, en werkt voor onder meer Nationale Nederlanden, ProRail en Mediahuis.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken