InsingerGilissen kiest voor C2B

InsingerGilissen kiest voor C2B
  • Bureaus
  • 5 mei 2020 @ 09:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenDigitaalContentStrategieSocial media

Private bank InsingerGilissen schakelt digitaal contentbureau C2B in voor zijn marketinguitingen op LinkedIn.

Beeld: het kantoor van InsingerGilissen aan de Herengracht in Amsterdam.

De partijen gaan een 'dynamische samenwerking' aan om de doelgroep van InsingerGilissen beter te bereiken op LinkedIn. InsingerGilissen richt zich op (duurzaam) vermogensbeheer en beleggingsadvies. De samenwerking is per begin april van start gegaan en de eerste uitingen staan inmiddels online.

Joost Bout, head of operations bij C2B, zegt: 'Vaak leggen klanten een volledige online strategie bij een bureau naar. In de samenwerking met InsingerGilissen proberen we juist een evenwichtige samenwerking te bewerkstelligen voor de beste resultaten.'

Huib Vermeulen, hoofd marketing & communicatie bij InsigerGilissen, voegt toe: 'We zien in C2B een sterke online partner waar we snel mee kunnen schakelen om onze online doelstellingen te behalen. De samenwerking startte in roerige tijden, wat ons direct dwong tot creatieve oplossingen. Die extra omschakeling is met succes doorlopen, want ons enthousiasmeert om de komende tijd samen waardevolle content te realiseren.'

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken