EuroPride 2016
- 15 jul 2016 @ 13:48
- Sales
Opdrachtgever: Stichting Amsterdam Gay Pride Doelstelling: Een nieuwe identiteit en campagne voor EuroPride 2016, die het Amsterdam Gay Pride gevoel reflecteert. Bureau: VBAT Type: Identity / Design / Campagne
Dit jaar is Amsterdam weer en voor de tweede keer gastheer van EuroPride. VBAT creëerde een identiteit die Amsterdam als een stad laat zien die seksuele diversiteit verwelkomt en steunt. De LGBT-gemeenschap, Europa en Amsterdam zijn verbeeld in de drie kleurrijk en divers ingevulde Andreaskruisen uit het wapen van Amsterdam. Ze worden ondersteund door .wolken. van kleinere kruizen welke de kleuren van eerdere gastlocaties van EuroPride dragen. Join the Freedom!
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- GENOMINEERD Julie van Bergen van Riedel: 'Twee totaal...
- Meer pakketten verstuurd in 2023, kwaliteitscijfers gedaald
- In het wiel van... Daan Hulzinga (NS)
- GENOMINEERD: Kim van der Velden van Swapfiets: 'In steden als...
- Nieuwe zomerrubriek: In het wiel van Marit Huisman Basic-Fit
- GENOMINEERD: Celvin de Bie van Intertoys: 'Iedereen moet aan...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing