Heel Normaal
- 15 jul 2016 @ 13:12
- Sales
Opdrachtgever: SNS Doelstelling: SNS weer op de kaart zetten. Bouwen aan vertrouwen. Onder eigen klanten én onder klanten van de drie grootbanken. Met als resultaat een forse instroom. Bureau: Vizeum, FHV BBDO Type: TV, radio, outdoor, print, online en social media
SNS vindt dat bankieren normaler kan en moet. Eenvoudiger, persoonlijker en meer vanuit het belang van de klanten. SNS doorbreekt bankgewoonten met verrassend normale dienstverlening en bankproducten. De stem van de klant wordt vertolkt door de nuchtere, kritische Bennie Jolink. Met een uitgebalanceerde media inzet van hele ‘normale’ middelen zijn doelstellingen ruimschoots behaald. Sinds najaar 2014 is de doelgroep daadwerkelijk en op grote schaal aangezet om van bank over te stappen en is het imago van SNS sterk verbeterd.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Retailhospitality als strategisch wapen
- Europese Toegankelijkheidswet gaat op 28 juni in
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C: Hét fundament voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers