Heel Normaal

  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:12
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:12
  • Sales

Opdrachtgever: SNS Doelstelling: SNS weer op de kaart zetten. Bouwen aan vertrouwen. Onder eigen klanten én onder klanten van de drie grootbanken. Met als resultaat een forse instroom. Bureau: Vizeum, FHV BBDO Type: TV, radio, outdoor, print, online en social media

SNS vindt dat bankieren normaler kan en moet. Eenvoudiger, persoonlijker en meer vanuit het belang van de klanten. SNS doorbreekt bankgewoonten met verrassend normale dienstverlening en bankproducten. De stem van de klant wordt vertolkt door de nuchtere, kritische Bennie Jolink. Met een uitgebalanceerde media inzet van hele ‘normale’ middelen zijn doelstellingen ruimschoots behaald. Sinds najaar 2014 is de doelgroep daadwerkelijk en op grote schaal aangezet om van bank over te stappen en is het imago van SNS sterk verbeterd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken