Optimale user experience SNSBank.nl
- 15 jul 2016 @ 12:10
- Sales
Opdrachtgever: SNS Bank Doelstelling: Het doel van SNS is een heel normale bank voor iedereen te zijn. Elke bezoeker moet dan ook gemakkelijk zijn weg vinden op SNSBank.nl. Bureau: Mirabeau Type: Vernieuwde responsive website
Complexe zaken zijn simpel en ‘gewoon’ gemaakt op het nieuwe SNSBank.nl. Iedereen kan nu met elk device, altijd, overal de website gebruiken. Bovendien zet SNS met het nieuwe platform de klant centraal; het lezen, oriënteren en kiezen is prettiger en intuïtiever gemaakt voor de eindgebruiker. En dat werkt want, 80% van de bezoekers wordt nu geholpen in de eerste view.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Retailhospitality als strategisch wapen
- Europese Toegankelijkheidswet gaat op 28 juni in
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C: Hét fundament voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers