Sportlife - Unexpected Freshness
- 15 jul 2016 @ 13:15
- Sales
Opdrachtgever: Cloetta BV - Sportlife Doelstelling: Creëren awareness, verkoop van Sportlife actieverpakking en activeren tot deelname aan de actie Bureau: Vizeum, The Storylab, DAN DNA Type: TV, OOH, Social media, Online Video, Display, Influencers
Centraal stond een spaaractie die aansluit bij de belevingswereld van jongeren en de claim “Unexpected Freshness”. Elk pakje Sportlife bracht de doelgroep ‘letterlijk’ dichterbij een onvergetelijke reis. De doelgroep maakte kans op écht coole wintersportreizen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Met een crossmedia campagne werden de doelstellingen ruimschoots behaald. DAN DNA ontwikkelde in opdracht van Vizeum een correlatie-analyse om de koppeling tussen online en offline media te maken.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation