AH Candy Line

  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:22
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:22
  • Sales

Opdrachtgever: Albert Heijn Doelstelling: Ontwikkeling een iconisch en flexibel verpakkingsontwerp voor een verantwoord snoepassortiment ontwikkeld op basis van natuurlijke kleur- en smaakstoffen. Bureau: dBOD Type: Packaging design 

Om de natuurlijkheid te benadrukken, zijn we zijn begonnen met een wit canvas als basis. Meteen ook een duidelijk signaal in de doorgaans felgekleurde vormgeving in het snoepsegment. Vervolgens hebben we daar een speels, creatief ‘it’s Magic’- concept, waarbij zwart-wit illustraties worden gecombineerd met kleurrijke, frisse productfotografie, aan toegevoegd. Deze combinatie geeft deze lijn haar unieke karakter en helpt het eigenlijke product tot leven te brengen. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken