AH Candy Line
- 15 jul 2016 @ 13:22
- Sales
Opdrachtgever: Albert Heijn Doelstelling: Ontwikkeling een iconisch en flexibel verpakkingsontwerp voor een verantwoord snoepassortiment ontwikkeld op basis van natuurlijke kleur- en smaakstoffen. Bureau: dBOD Type: Packaging design
Om de natuurlijkheid te benadrukken, zijn we zijn begonnen met een wit canvas als basis. Meteen ook een duidelijk signaal in de doorgaans felgekleurde vormgeving in het snoepsegment. Vervolgens hebben we daar een speels, creatief ‘it’s Magic’- concept, waarbij zwart-wit illustraties worden gecombineerd met kleurrijke, frisse productfotografie, aan toegevoegd. Deze combinatie geeft deze lijn haar unieke karakter en helpt het eigenlijke product tot leven te brengen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation