Palm - The Perfect Getaway

  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:09
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:09
  • Sales

Opdrachtgever: Palm Doelstelling: Vergroten bekendheid Palm Hop Select en laden van dit submerk op de voor PALM belangrijke merkwaarden levensgenieten, social bonding en toegankelijkheid Bureau: Vizeum, The Storylab, Towel Media Type:Social media, Online Video, Horeca, Virtual Reality

The Perfect Getaway: die bijzondere plek die jij kiest om bewust te genieten. Vijf social influencers organiseerden elk een uniek evenement. Op hun eigen Perfect Getaway! Zowel de voorbereidingen als het uiteindelijke evenement werden vastgelegd in een vijfdelige documentaire serie. Die vervolgens via de social influencers werd uitgerold. Een innovatief element in de campagne was de doorvertaling naar het horecakanaal. Waar dankzij de Oculus Rift bezoekers van horeca zaken een eigen Perfect Getaway konden ervaren.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken