Heel Normaal
- 15 jul 2016 @ 13:12
- Sales
Opdrachtgever: SNS Doelstelling: SNS weer op de kaart zetten. Bouwen aan vertrouwen. Onder eigen klanten én onder klanten van de drie grootbanken. Met als resultaat een forse instroom. Bureau: Vizeum, FHV BBDO Type: TV, radio, outdoor, print, online en social media
SNS vindt dat bankieren normaler kan en moet. Eenvoudiger, persoonlijker en meer vanuit het belang van de klanten. SNS doorbreekt bankgewoonten met verrassend normale dienstverlening en bankproducten. De stem van de klant wordt vertolkt door de nuchtere, kritische Bennie Jolink. Met een uitgebalanceerde media inzet van hele ‘normale’ middelen zijn doelstellingen ruimschoots behaald. Sinds najaar 2014 is de doelgroep daadwerkelijk en op grote schaal aangezet om van bank over te stappen en is het imago van SNS sterk verbeterd.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Goud voor Hertog Jan en Gut Amsterdam in Cannes
- TBWA\Neboko wint Zilveren Leeuw met ‘Maccie’
- Heineken wint recordaantal Lions in Cannes
- ‘Marketeers moeten minder student en meer beoefenaars van...
- Creativiteit zonder excuses: bouwen aan merken met lef
- [longread] Kotler revisited: nog steeds relevant
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation