Heineken Extra Fresh
- 15 jul 2016 @ 13:36
- Sales
Opdrachtgever: Heineken Doelstelling: Ontwikkel een grensverleggend verpakkingsconcept voor de nieuwe Heineken Extra Vers propositie. Bureau: dBOD Type: Packaging design
De toename van ambachtelijke brouwerijen en microbrouwerijen heeft een aanzienlijke impact op de wereldwijde biermarkt. Heineken wilde duidelijk maken dat ze net zo authentiek zijn als de ambachtelijke biertjes: een geheel natuurlijk product, met passie en zonder concessies gebrouwen door ’s werelds beste bierbrouwers. Anders dan bij de reguliere logistieke keten, wordt Heineken EXTRA VERS meteen vanaf de brouwerij naar de koelafdeling van de supermarkt getransporteerd. Waar het gekoeld en beschermd tegen licht zijn pure en frisse smaak behoudt. Om de versheid te benadrukken, introduceerde dBOD een innovatieve papieren wikkel voor de flesjes. Geïnspireerd op de manier waarop ambachtelijke markten hun verse groenten en vis in krantenpapier verpakken. De wikkel maakt onmiddellijk duidelijk dat deze Heineken anders is. Verser. En speciale aandacht verdient.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation