Heineken Extra Fresh

  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:36
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:36
  • Sales

Opdrachtgever: Heineken Doelstelling: Ontwikkel een grensverleggend verpakkingsconcept voor de nieuwe Heineken Extra Vers propositie. Bureau: dBOD Type: Packaging design

De toename van ambachtelijke brouwerijen en microbrouwerijen heeft een aanzienlijke impact op de wereldwijde biermarkt. Heineken wilde duidelijk maken dat ze net zo authentiek zijn als de ambachtelijke biertjes: een geheel natuurlijk product, met passie en zonder concessies gebrouwen door ’s werelds beste bierbrouwers. Anders dan bij de reguliere logistieke keten, wordt Heineken EXTRA VERS meteen vanaf de brouwerij naar de koelafdeling van de supermarkt getransporteerd. Waar het gekoeld en beschermd tegen licht zijn pure en frisse smaak behoudt. Om de versheid te benadrukken, introduceerde dBOD een innovatieve papieren wikkel voor de flesjes. Geïnspireerd op de manier waarop ambachtelijke markten hun verse groenten en vis in krantenpapier verpakken. De wikkel maakt onmiddellijk duidelijk dat deze Heineken anders is. Verser. En speciale aandacht verdient. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken