[marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips Personal Health

[marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips Personal Health
  • Food-en-retail
  • 22 mrt 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • InfluencermarketingStorytellingInnovatie

In alweer deel 197 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week Margot van Hulsteijn. Zij is als marketing directeur Philips Personal Health onder meer betrokken bij de OneBlade, een grote 'hit' onder Gen Z en jong volwassenen. 'We zijn trots dat Philips OneBlade in Drachten geproduceerd wordt.'

Introduceer jezelf graag even. Hoe ben je op deze positie gekomen?
'Na een leerzame start van mijn loopbaan in consulting bij Accenture, ben ik bijna acht jaar geleden gestart bij Philips, in de tak van de consumentenproducten. Wat mij aantrok bij Philips, is de ambitieuze missie om per 2030 drie miljard levens te verbeteren, en dit ook op verantwoorde manier te doen, met oog voor mens én planeet. Dat is een ambitieuze missie, en juist die uitdaging spreekt mij aan. Na verschillende -upstream & downstream- marketingrollen vanuit Eindhoven, Amsterdam en Shanghai ben ik nu als Marketing Directeur verantwoordelijk voor de marketing voor Philips Personal Health, waarbij de focus ligt op persoonlijk gezondheids- en verzorgingsproducten, in de Benelux. De productgroepen en merken die hieronder vallen zijn scheerapparaten, onder andere de Philips Oneblade, Shavers en beautyproducten zoals IPL Lumea; de Philips Sonicare-lijn, Philips Zoom en Philips Avent.'

Wat vind je mooi aan het marketingvak?
'Bij Philips zijn we elke dag bezig om vanuit diepe consumenteninzichten proposities te ontwikkelen die waarde toevoegen aan de levens van bestaande en nieuwe consumenten. Dat ik daar elke dag aan werk, samen met een team van gepassioneerde collega’s, geeft me veel voldoening! Ik hou van de dynamiek, diepgang en snelheid van dit vak, waarbij mijn achtergrond in economie en sociologie in combinatie met mijn passie voor design en interesse in de mens, dagelijks gevoed worden.'

Kun je de achtergrond van de Philips OneBlade doorlopen en bespreken?
'Jazeker. De afgelopen jaren heeft er een grote verschuiving plaatsgevonden in het stylen van gezichtshaar die de mannenverzorgingsmarkt heeft veranderd. Wereldwijd scheren mensen, voornamelijk millennials en Gen Z, zich minder en uiten ze hun persoonlijkheid steeds meer door hun gezichtshaar op een bepaalde manier te stylen. Ondanks deze wijdverspreide gedragsverandering, die eerder decennialang niet heeft plaatsgevonden, waren de tools die mannen tot hun beschikking hadden nauwelijks veranderd. Dit veranderde toen Philips in 2016 met een nieuwe oplossing kwam - de OneBlade. Dit was de eerste tool waarmee gebruikers gemakkelijk haar van elke lengte stylen, trimmen en strakke lijnen maken. Ondertussen is de range uitgebreid en is het niet alleen een tool voor je gezichthaar, maar kan je met dezelfde tool ook je lichaam  scheren, trimmen en stylen.'

De activatie op het Amsterdamse Leidseplein was spectaculair. Kun je deze beschrijven? Wat waren de resultaten?
'In onze marketingactiviteiten en -activaties draait het allemaal om onze consument. Waar we voorheen meer zichtbaar waren op televisie, hebben we nu een sterke digitale focus. Onze doelgroep, GenZ en millennials, zijn voornamelijk op digitale kanalen te vinden en we proberen op te vallen met een 360-benadering. Voor deze activatie op het Leidseplein, waarbij we een pop-up barbershop tramstop hebben gecreërd, kwamen alle kanalen samen. Het begon met een OOH campagne, waarop onze brandambassador Bram Krikke te zien was. Dit werd daarnaast online doorgetrokken met een influenceractivatie en PR. Een nominatie voor deze campagne tijdens de "Best Social Awards" liet zien dat deze campagne ook goed ontvangen is.'

Werken jullie met bureaus voor de marketing van de OneBlade? Welke en bevalt het?
'Philips heeft een nauwe samenwerking met Omnicom, die voor Philips wereldwijd alle activiteiten oppakt van PR tot Media en van Creatie tot Corporate communicatie. Voor de consument willen we een uniforme uitstraling hebben over de gehele linie en daarom werken we met één bureau. Op deze manier kunnen we steeds beter 360 media- en communicatieplannen maken waarbij alle kanalen geïntegreerd worden.'

Wat maakt de variant First Shave bijzonder?
'De Philips OneBlade First Shave is speciaal ontworpen voor de beginnende scheerder. De eerste scheerbeurt gaat vaak gepaard met ongemak, sneetjes en wondjes. Daarnaast is de puberhuid vaak wat gevoeliger door bijvoorbeeld jeugdpuistjes. Wat de OneBlade First Shave zo bijzonder maakt is het nieuwe mesje, de Anti-Frictie Blade. Deze heeft alle voordelen van een normaal OneBlade-mesje, maar daarnaast zit er op het Anti-Frictie mesje een extra laag microglasparels, waardoor het mesje soepeler over je huid glijdt. Hierdoor wordt wrijving verminderd, waardoor je minder snel last hebt van huidirritatie of van die vervelende sneetjes en wondjes. Zo hopen wij de eerste scheerbeurten van jonge mannen comfortabeler en makkelijker te maken.'

Deze is ook waterproof, lazen we. Waarom is dat belangrijk?
'Al onze Philips OneBlade-modellen zijn waterproof en kunnen zowel nat als droog gebruikt worden, dus je kiest zelf of je het fijner vindt om te scheren onder de douche, met scheerschuim of lekker snel droog. Door deze keuze aan de gebruiker zelf te laten, willen we ieders scheerbeurt zo makkelijk mogelijk maken zonder iemands routine te veel te veranderen. Voor een beginnende scheerder is dat wel zo handig! Maar ook de met onze andere OneBlade-modellen proberen we de routine van onze consumenten te vergemakkelijken. Met onze Philips OneBlade 360 Face & Body-modellen kun je namelijk zowel je gezicht als je lichaam trimmen, scheren en stylen. Een makkelijke alles-in-één tool dus.'

Worden de OneBlades nog in Drachten gemaakt, zoals destijds de Philishave?
'We zijn trots dat Philips OneBlade inderdaad nog in Drachten geproduceerd wordt en hij is daar ook ontwikkeld. Philips Drachten is één van de grootste wereldwijd georiënteerde ontwikkel- en productiecentra van Philips in Europa. Hier werken ruim 1500 medewerkers iedere dag samen aan Personal Health producten die het leven van mensen verbeteren. De productie van Philips OneBlade ging hier in 2015 van start. Vandaag de dag produceert Drachten het scheersysteem, de Originele Blade (2D) en sinds 2023 ook de 360 Blade (4D). Ook maakt Drachten plasticvrije verpakkingen voor vervangingsmesjes voor de Europese markt. De handle van de OneBlade wordt geproduceerd in Batam, Indonesië. Naast OneBlades werken we in Drachten aan de totstandkoming van Personal Health producten als de nieuwste shavers, Philips Avent babyspeentjes en -flesjes, Ladyshaves, baardtrimmers en onderdelen voor Sonicare tandenborstels.'

Wat zijn de vervolgplannen met het merk?
'Doorgaan met onze missie en passie om de gezondheid en het welzijn van consumenten wereldwijd te verbeteren met proposities die echt waarde toevoegen. Vindingrijkheid en ondernemerschap kenmerkten het initiële succes van onze founding fathers Gerard en Anton Philips: deze eigenschappen zitten nog steeds diepgeworteld in onze strategie en cultuur en zullen ook onze toekomst bepalen. We kijken naar consumententrends, zoals holistisch kijken naar je gezondheid. Consumententrends op het gebied gepersonaliseerde oplossingen, en het meten van je gezondheid middels data is iets waar wij nu al, maar ook zeker de komende jaren, als merk impact maken. Zo monitoren we nu al het poetsgedrag via de connected Sonicare app of bijvoorbeeld de ontwikkeling van je baby via onze Zwangerschaps+ app.  Ik heb heel erg veel zin om hier met ons creatieve, diverse en door passie gedreven team aan bij te dragen!'

Nog ander nieuws dat je wilt delen?
'We kijken naar wat de consument nodig heeft en blijven daarin innoveren. Zo is ook de First Shave ontstaan, omdat we zagen dat daar nog een behoefte zat voor de beginnende scheerder. In het najaar 2024 zal er een nieuw product aan onze OneBlade range toegevoegd worden, waar we heel veel zin in hebben om dat aan de consument te tonen.'
 

tekst: Peter van Woensel Kooy

Voor de 196 interviews met eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder. 

Lees ook: Meer over Philips Personal Health Benelux
En: Nathalie Lam van Philips: 'Een gezamenlijk doel verbindt'


Campagnebeeld voor de OneBlade en OneBlade First Shave op de socials. Zie ook de tvc in het venster hieronder.

Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips Personal Health

De 196 eerdere interviews uit deze serie
196. [marketeer 196.] Patrick Kuijsters - CMO ABN Amro
195. [marketeer 195] Andrea Rigoni - ceo foodmerk Rigoni di Asiago
194. [marketeer 194] Glenn Balak: co-founder en CCO Menoki
193. [marketeer 193] Nikita Lensink - marketingdirector Thuisbezorgd.nl
192. [marketeer 192] Ilse van Loon - Brand & Communication Stoov
191. [marketeer 191] Robbert Jansen en Paul Falla - van Ideapreneurs
190. [marketeer 190] Mathieu Veldhuijzen - Grote Speelgoedboek Bol
189. [marketeer 189] Laura Simons - sr brand Koninklijke Peijnenburg
188. [marketeer 188] Andy Shovel: co-founder van This plantbased
187. [marketeer 187] Gavin Arm - founder en ECD Positivity Branding
186. [marketeer 186] Hans Vos - schrijver, schilder en artiest
185. [marketeer 185] Floris Smits - marketingmanager Optisport
184. [marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
183. [marketeer 183] Melvin Klink - cd SpecialistenNet
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketeer Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) 
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette  
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126]  Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124]  Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115]  Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes 
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie 
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler 
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods 
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking 
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing 
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week]  Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem 
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide 
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes 
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland  
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes 
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week]  Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen 
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube 
65.[Ondernemer van de Week]  Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants 
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret 
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots 
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon 
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik -  eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding 
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week]  Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate 
50. [Ondernemer van de Week]  Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde -  Oestercompagnie 
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week]  Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week]  Saskia de Knegt  - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS 
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica 
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink 
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union 
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week]  Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken