[marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker en ontwikkelaar van foodmerk OaYeah
- Food-en-retail
- 3 mrt 2023 @ 08:37
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFood
- 3 mrt 2023 @ 08:37
- Peter van Woensel Kooy
In deel 175 van onze successerie [marketeer] spreken we vandaag Mieke van Vugt, mede-bedenker en ontwikkelaar van foodmerk OaYeah en daarnaast marketing-verantwoordelijke voor 'Jan' pannenkoeken en enkele private labels.
Introduceer jezelf graag. Wat heb je met marketing?
'Mieke van Vugt, Brabantse, alweer jaren woonachtig in Rotterdam. Ik heb eigenlijk altijd in de FMCG-marketing gewerkt, intussen al ruim 20 jaar. Mijn carrière begon als brand manager bij Concorp onder andere voor Autodrop en Oldtimers. Daarna maakte ik de stap naar Friesland Campina voor het merk Milner kaas en overkoepelend voor innovatie ‘healthy cheese’. Vervolgens ging ik naar Cérélia, juist weer een kleinere onderneming met veel ruimte voor zelfstandigheid en ondernemerschap. Ik heb daar veertien jaar geleden het merk Jan pannenkoeken from scratch ontwikkeld en gelanceerd. De laatste ruim tien jaar werk ik op interim basis voor verschillende FMCG-bedrijven en merken. Van kroketten tot babyvoeding, verspakketten, mayonaise en meer. Nagenoeg alle winkelschappen zijn wel voorbijgekomen. Zo’n anderhalf jaar geleden kwam ik terug bij Cérélia, waar ik OaYeah (als logo eindigend op een '!', red.) heb medebedacht en ontwikkeld.
Wat ik zo boeiend vind aan dit vak en de branche, is dat je altijd iets kunt ontwikkelen met relevantie waarop consumenten echt zitten te wachten en waarvan zij daadwerkelijk blij worden. Als je je ogen openhoudt, zie je zoveel trends en behoeften waarop je kunt verder borduren. Specifiek in de FMCG is er altijd iets te verbeteren of te initiëren. Er zijn zoveel verschillende mensen, iedereen wil graag iets anders en voor al deze doelgroepen is een goed product te maken. Dat maakt het heel dynamisch en onuitputbaar.'
Vertel ons graag meer over de actuele status van je merkportfolio bij Cérélia: wat, waarom, en waarom nu? Wat is er bijzonder aan?
'Heel trots ben ik op de recente lancering van OaYeah. Pannenkoeken op basis van haverdrank, een heel nieuw product in de categorie. We hebben een inhouse havermelkinstallatie ontwikkeld en lang gezocht naar de perfecte receptuur. Eind vorig jaar hebben we als eerste gelanceerd in Nederland. Het is een succes. OaYeah is het eerste pannenkoekenmerk van Cérélia dat we ook in andere markten uitrollen onder dezelfde naam. Noord-Europa en het Verenigd Koninkrijk zijn nu aan de beurt, maar we zien wereldwijde interesse. Wat er zo tof aan is, is dat de pannenkoeken niet alleen duurzamer zijn dankzij de lagere CO2-uitstoot, maar ook lekkerder, met een beter nutritioneel profiel, tegen een vergelijkbare prijs. OaYeah is een grote stap voorwaarts in onze duurzaamheidsambitie. Onze wens is om volledig plantaardig te kunnen produceren, die ontwikkeling is dichtbij. Retailers vragen het, maar wij willen als bedrijf ook vooruit op dit vlak. Als merk kun je het verhaal vertellen, daarna kan private label volgen.
Naast OaYeah zit Jan in mijn portfolio, evenals soortgelijke lokale merken voor internationale markten. Jan is al jaren een breed omarmd merk, met een echt eigen doelgroep. Maar daarnaast is Cérélia internationaal ook met name private label leverancier.'
Hoe is jullie positie in jouw categorie en wie zie je als benchmark?
'In de categorie zijn we de grootste speler en zetten we de toon voor wat er bij de retailers beschikbaar is. Het is onze missie om de categorie te verduurzamen, dat moet je uiteindelijk met elkaar doen. Wij plaveien het pad met onze merken, daarna volgen de retailers met private label. Zo bouwen we samen de categorie om en dat vinden wij alleen maar een mooie ontwikkeling. De kunst is om het zonder concessies te doen. Daar hoort bij dat de consument geen overweging hoeft te maken op smaak of op prijs.
Een lancering zoals die van OaYeah vergt een pragmatisch bedrijf met goed ondernemersbloed en lef. Niet alles is vooraf te voorspellen en uit te rekenen. Hoeveel onderzoek je ook doet, soms moet je durven springen en vasthouden, iets dat nog relatief onbekend en nieuw is de tijd geven om te groeien. Samen met een team het gevoel hebben, samen de schouders eronder, dan kun je in korte tijd veel realiseren.'
Wat zijn de trends en productinnovaties binnen Cérélia, dus bij Jan Pannenkoeken resp. OaYeah?
'Die zitten zonder meer in "verduurzaming". We hebben meerdere LCA’s (Life Cycle Assessments, red.) laten maken waaruit heel interessante cijfers gekomen. De ingrediënten melk en ei bepalen 60% van onze product CO2-footprint. De grootste impact zit dus in ingrediënt optimalisatie. Doordat we zoveel calculaties maken, weten we als concern dat dit de zaken zijn waar we op CSR de meest belangrijke slag kunnen maken versus bijvoorbeeld energie of transport. Daarnaast kunnen we concluderen dat er in de voedingsmiddelenindustrie een eiwit-transitie aan de gang is, van dierlijk naar plantaardig. Wij zijn primair een bedrijf dat pannenkoeken bakt. Daar zijn we expert in, dat blijven we verder ontwikkelen. En daar waar we kunnen, zijn we gefocust om het beter te doen en nog verder te verduurzamen.'
Werk je samen met bureaus? En bevalt dat?
'Voor merkstrategie, positionering en branding werk ik heel graag samen met Positivity. We hebben samen geïnvesteerd in OaYeah als project. Het team daar denkt heel intensief mee op hoe we het merk nog verder kunnen versterken en waar we in de toekomst met het merk naartoe moeten. Ik werk daarnaast heel graag samen met zelfstandige professionals op bijvoorbeeld PR (Revue de Lot), fotografie (Het Spijsdecor), inzet hostesses (Van Tongerlo Events) en kleinere betrokken ondernemingen, zoals Mediablend voor de website. Met dergelijke partijen ervaar ik dezelfde ondernemende gedachte. Het schakelt makkelijk, het zijn professionals die kwaliteit leveren zonder veel overheadkosten. Lean & mean, daar hou ik van.'
Wat zijn jullie plannen voor 2023?
'De laatste stappen maken naar 100% plantaardig voor OaYeah en daar retailers op meekrijgen. Het is nu nog een niche die hopelijk verder gaat groeien. Een groot deel van de doelgroep zit nu nog voornamelijk in de Randstad, vanuit daar ontwikkelen en groeien we verder.
Voor het Jan merk zijn we op dit moment bezig met een rebranding. Jan is na veertien jaar een gesetteld merk met grote naamsbekendheid. We zijn de laatste jaren met Jan bovendien gegroeid in de deegcategorie; we zetten ons steeds meer op de kaart in het pizzadeegsegment. Maar onze basis, in elk geval die van Cérélia Nederland, is dat we de lekkerste pannenkoeken bakken. Daar willen we de beste in blijven, mensen blij blijven maken met onze producten en die toekomstbestendig houden.'
tekst: Peter van Woensel Kooy
Meer info over OaYeah vind je hier
Voor de 174 interviews met eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder.
Impressie campagnebeeld
De 174 eerdere interviews uit deze serie
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - 'Cereal Entrepreneur' Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream Benelux
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing van Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery)
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126] Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124] Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115] Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week] Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week] Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube
65.[Ondernemer van de Week] Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik - eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week] Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate
50. [Ondernemer van de Week] Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde - Oestercompagnie
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week] Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week] Saskia de Knegt - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week] Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- private label
- Revue de Lot
- OaYeah!
- Concorp
- Het Spijsdecor
- LCA
- healthy cheese
- innovatie
- Mieke van Vugt
- foodmerk
- merk
- Jan
- Friesland Campina
- CSR
- Positivity
- brand manager
- Milner kaas
- Mediablend
- Van Tongerlo Events
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe adventcampagne McDonalds
- Keukenapparatuur met Philips technologie en Hema design-DNA...
- [column] Jumbo's zoekt duidelijk de grenzen op
- Beerda: failliet love-brand Blokker alleen online nog kansrijk
- Jumbo brengt innovatie in heropende Foodmarkt Breda
- Samenwerking De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris: giftset...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Dille Kamille: groen in plaats van... 29-11-2024
- Fabulosa lanceert bijzondere... 29-11-2024
- Meer winkeliers kritisch op Black... 28-11-2024
- Kerst 2024: Redmatters laat... 28-11-2024
- Tony's lanceert campagne 'Strooi goed'27-11-2024
- Nieuwe adventcampagne McDonalds 26-11-2024