[marketeer 229] In gesprek met Lotte Botman - hoofd Marketing van '365 Dagen Succesvol'
![[marketeer 229] In gesprek met Lotte Botman - hoofd Marketing van '365 Dagen Succesvol'](/b2b/nieuws/2025/08/marketeer-229-in-gesprek-met-lotte-botman-hoofd-marketing-365-dagen-succesv/365-marketter-foto-nw-juist-25.jpg)
- B2b
- 29 aug 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 29 aug 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
We spreken haar voor alweer editie 229 van onze successerie [marketeer] over '365 Dagen Succesvol', een bekende Nederlandse opleider in persoonlijke ontwikkeling: Head of Marketing Lotte Botman. Zij realiseerde recent een opvallende rebranding: van succes en doelen stellen naar niet méér bereiken, maar 'minder moeten'.
Met het eigen 'VREDE'-model en de Miracle Roadmap speelt het merk naar eigen zeggen in op de maatschappelijke trend van vertragen en zingeving, en bereikt wekelijks meer dan een miljoen mensen via boeken, events en hun podcast. Tijd voor een nadere kennismaking.
1. Waar komt 365 Dagen Succesvol vandaan en wat is je achtergrond? Wat heb je met marketing?
'365 Dagen Succesvol is in 2012 opgericht door David de Kock en Arjan Vergeer. Wat begon met een boek en een jaarprogramma gericht op doelen en succes, is in ruim 12,5 jaar uitgegroeid tot een sterke community en missiegedreven organisatie die duizenden mensen per jaar helpt om te leven vanuit liefde, vrijheid en zingeving.
Mijn eigen achtergrond ligt volledig in marketing en communicatie. Na mijn studie Communicatiewetenschap BSc en een master Communicatie, Marketing en Gezondheidsvoorlichting, ben ik mijn carrière gestart bij een marketingbureau.
Sinds 2017 werk ik bij 365 Dagen Succesvol, waar ik begon als online marketeer en sinds 2021 de rol van hoofd marketing vervul. Wat mij drijft in marketing, is dat je het in principe voor elke organisatie kunt doen — maar ik wil het juist doen voor organisaties die écht het verschil maken en goed zijn voor de wereld. Impact creëren in plaats van alleen maar cijfers najagen of geld verdienen. Daarom voelt mijn werk bij 365 Dagen Succesvol zo passend: ik kan mijn vak inzetten om niet alleen mensen te bereiken, maar ook hun leven positief te veranderen.'
2. Waarom is 365 Dagen Succesvol op de markt gebracht?
'365 Dagen Succesvol is ontstaan vanuit een verlangen naar een ander soort succes. In onze maatschappij zijn we gewend om de eerste berg te beklimmen: hard werken, prestaties verzamelen, zekerheid en erkenning najagen. Die berg kan veel brengen, maar vroeg of laat voelen veel mensen: is dit het nou?
Wij ontdekten dat er ook een tweede berg is. Een berg die niet draait om wat je doet, maar om wie je bent. Die gaat over liefde, betekenis, vrijheid en innerlijke rust. En die beklim je niet met to-do-lijstjes of wilskracht, maar juist door los te laten.
Met 365 begeleiden we mensen op die tweede berg. Niet als goeroes die alle antwoorden hebben, maar als medereizigers. In een community waar je niet gefixt hoeft te worden, maar waar je welkom bent zoals je bent.
De merknaam 365 Dagen Succesvol stamt uit onze beginjaren, toen de nadruk nog lag op doelen stellen en succes behalen. Inmiddels gebruiken we zelf vaak kortweg 365, omdat de betekenis is verschoven: het gaat ons niet langer om succes als eindpunt, maar om elke dag opnieuw kiezen voor liefde, vrijheid en innerlijke vrede.
Daarbij gebruiken we het VREDE-model, onze praktische methode met vijf pijlers om innerlijke vrede te ervaren: Vrijheid, Radicale Aanvaarding, Essentie, Doelloosheid en Eenheid. Want wij geloven dat als meer mensen in vrede leven met zichzelf, er vanzelf wereldvrede ontstaat.
Dat is de kern van ons werk: niet mensen helpen “iemand te worden”, maar hen laten herinneren wie ze in essentie al zijn. Innerlijke vrede is daarbij geen eindpunt, maar juist het begin.'
3. Wat maakt jullie portfolio onderscheidend van andere vergelijkbare merken?
'Ons portfolio combineert diepgang met toegankelijkheid. Waar veel organisaties ofwel zweverig zijn of juist heel zakelijk, bieden wij een menselijke, down-to-earth benadering die mensen direct kunnen toepassen in hun dagelijks leven. Bovendien draait ons werk altijd om de community: de kracht zit niet alleen in onze programma’s, maar ook in de verbinding die deelnemers met elkaar ervaren en het samen doen.'
4. Hoe komt 365 Dagen Succesvol tot de keuze voor nieuwe diensten/producten?
'Wij luisteren goed naar onze community en voelen aan waar mensen nu het meest naar verlangen. Nieuwe producten ontstaan vaak organisch: soms een boek, soms een online programma of een live event.
Daarnaast ontstaan veel van onze ideeën vanuit de persoonlijke reis van David en Arjan. Zij zijn zelf altijd aan het leren en verdiepen in onder andere filosofie, non-dualiteit en Een Cursus in Wonderen. Uit die verdieping en nieuwsgierigheid komen vaak nieuwe inzichten, die zij vanuit hun passie weer doorgeven aan de community.
Die combinatie van enerzijds luisteren naar de behoeften van onze deelnemers en anderzijds het doorgeven van de inspiratie uit hun eigen zoektocht zorgt ervoor dat onze producten zowel praktisch toepasbaar als inhoudelijk vernieuwend zijn.'
5. Is het een herhaalproduct/dienst? En zijn de klanten loyaal?
'Zeker. Mensen komen vaak terug voor meerdere programma’s of events. Dat heeft te maken met de vertrouwensband die ze opbouwen en het feit dat persoonlijke ontwikkeling nooit “af” is. We zien een sterke community met hoge loyaliteit: deelnemers groeien letterlijk met ons mee in de verschillende fases van hun leven.
Daarnaast hebben we een vaste schare loyale fans, waarvan sommigen ons al vanaf de allereerste jaren volgen. Zij zijn niet alleen zelf blijvende deelnemers, maar fungeren vaak ook als ambassadeurs die nieuwe mensen inspireren om met ons mee te doen. Die groep blijft telkens groeien, wat voor ons een enorme bevestiging is dat onze missie en aanpak duurzaam raken en blijven aanspreken.'
6. Waar staat het merk in Nederland? Met wie wordt gecompete?
'365 is inmiddels een van de bekendste namen binnen persoonlijke ontwikkeling in Nederland. Onze boeken, podcasts, programma’s en offline events bereiken tienduizenden mensen per jaar. Daardoor zijn we een gevestigde speler geworden in een veld dat de laatste jaren enorm is gegroeid.
We concurreren niet zozeer direct, omdat onze aanpak uniek is, maar we bewegen wel in hetzelfde speelveld als aanbieders van trainingen, retreats, coaches en zelfhulpboeken. Wat ons echt onderscheidt, is dat we ons niet langer richten op doelen halen, succes bereiken of de maakbaarheid van het leven. Bij 365 geloven we niet in ‘succes’ als eindpunt, maar als een manier van leven. Geen jacht op status, prestatie of externe bevestiging, maar een dagelijkse keuze voor groei, liefde en betekenis.
Daarbij vinden we het alleen maar mooi om te zien dat steeds meer partijen dezelfde richting op bewegen. Voor ons is dit de enige manier om samen een liefdevollere wereld te creëren. En misschien is dat ook wel de stille kracht van 365: dat onze ideeën inmiddels breed worden opgepakt en doorwerken in het hele veld van persoonlijke ontwikkeling.'
7. Waardoor wordt de marketing van jullie merk getypeerd? Is er een soort ‘merkbijbel’?
'Onze marketing wordt getypeerd als human marketing: warm, authentiek en missiegedreven. Frankwatching schreef hier zelfs een artikel over: "365 Dagen Succesvol: dé businesscase voor werken vanuit human marketing". In plaats van trucjes of snelle succesbeloftes draait alles bij ons om puurheid en betekenis. We communiceren menselijk en transparant, en nodigen mensen uit om zich te ontwikkelen vanuit vertrouwen en verlangen, niet vanuit angst of tekort.
De rode draad is onze missie: wereldvrede. Wij geloven dat wanneer ieder mens in vrede leeft met zichzelf, er vanzelf wereldvrede zal zijn. Dat vertalen we in het VREDE-model, dat de kern vormt van onze communicatie en programma’s.
Dat model is in zekere zin onze merkbijbel. Het is geen document dat in een lade ligt, maar een gedeelde mindset die richting geeft aan alles wat we doen. Van social posts, podcasts en e-mails tot webinars, ons Miracle Roadmap-programma en grote events: overal zie je diezelfde waarden en toon terugkomen. Zo ervaren mensen altijd consistent de missie én de belofte van ons merk.
Daarnaast is onze marketing volledig contentgedreven, we willen zoveel mogelijk waarde geven. Ook gratis, omdat we persoonlijke ontwikkeling voor iedereen toegankelijk willen maken. Dat doen we bijvoorbeeld via onze veel beluisterde 365 Podcast, waar we vragen van luisteraars beantwoorden over thema’s die hen bezighouden en zo een breed publiek inspireren.'
8. Werken jullie qua marketing en communicatie met behulp van een bureau? Bevalt dit?
'We werken niet veel met bureaus. We hebben een klein kernteam waarin de belangrijkste marketingrollen zijn belegd. Daarnaast werken we met een flexibele schil van freelancers en experts die ons versterken op specifieke onderdelen.
We kiezen er bewust voor om de kern altijd zelf te doen. Zo blijft onze marketing dicht bij onze missie en toon, en kunnen we focus houden op de dingen waar we het meest in geloven en die het beste bij ons passen. Die aanpak zorgt voor snelheid, creativiteit en een heel eigen geluid dat je meteen herkent als 365.'
9. Wat kunnen we in 2025 in grote lijnen van 365 Dagen Succesvol in Nederland verwachten?
'2025 is een bijzonder jaar. In oktober lanceren we ons nieuwe boek Peace of Mind, waarin we ons VREDE-model introduceren en toegankelijk maken voor een breed publiek. Er start in september een nieuwe editie van Miracle Roadmap, waarvoor meer dan duizend deelnemers zich hebben ingeschreven. En in oktober vindt het superrelatie-event plaats in Mainstage Den Bosch, een live event over liefde en relaties waar ruim 3000 mensen -zowel singles als stellen- samenkomen.
Daarnaast hebben we begin dit jaar de 365 Peace Talks gelanceerd: een speciale podcastserie binnen onze 365 Podcast waarin we in gesprek gaan met inspirerende gasten over hun persoonlijke zoektocht naar innerlijke rust, betekenis en balans. Door deze gesprekken met hele diverse gasten willen we innerlijke vrede toegankelijk maken voor een breed publiek en het onderwerp minder zweverig en juist relevanter dan ooit neerzetten. Onder de eerste gasten waren onder anderen Lale Gúl, Mark Tuitert en Marianne Thieme..'
10. Nog ander nieuws dat je wilt delen?
'Ja: 365 bestaat inmiddels 12,5 jaar en in die tijd hebben we tienduizenden mensen mogen begeleiden. Het mooiste nieuws is dat we nog lang niet klaar zijn: de komende jaren willen we onze impact verder vergroten, voor ons gevoel zijn we pas net begonnen.'
Voor eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll door de linkjes hieronder
tekst Peter van Woensel Kooy | beeld Eva van der Mei / EvdM Agency
De 228 eerdere interviews uit deze serie
228 [marketeer 228] Marnix Stokvis - co founder Aquablu
227 [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
226 [marketeer 226] Jasper Spaargaren - CMO Flowerfarm
225 [marketeer 225] Reinout Koot - oprichter The Boxspring Club
224 [marketeer 224] Kaini Sensa Koole - oprichter Parfumello
223 marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
222 [marketeer 222] Age Sluis - marketeer Kindergarden
221 [marketeer 221] Lennart van Bolderick - founder Boldwool
220 [marketeer 220] Rob Soeterbroek - Sales Friesland Campina / Chocomel
219 [marketeer 219] Annemiek Neefjes & Eric Razenberg - Taalklasse
218 [marketeer 218] Niels & Marielle Smit - oprichters Sjumo
217 [marketeer 217] Joost Pronk - trade marketing manager Disaronno
216 [marketeer 216] Annette Reijersen van Buuren - marketeer Pathe Theatres
215 [marketeer 215] Marlies van Iterson- founder en director Pineut
214 [marketeer 214] Diederik Broekhuizen - Best Social Awards
213 [marketeer 213] Thijs Gussenhoven - marketeer Amstel
212. [marketeer 212] Kaaren Davoli - Roseman Labs
211. [markeeer 211] Caroline Rigo - ceo en founder Rigorgeous
210. [marketeer 210] Sander de Klerk - co founder The Good Roll
209. [marketeer 209] Steven Kesler - co founder My Way
208. [marketeer 208] Paul Woltering - partner Woedend
207. [marketeer 207] Brenda Smith - director marketing cx & cmo AS Watson
206. [marketeer 206] Anne en Esther Vedder - founders Vedder & Vedder
205. [marketeer 205] Marc Vekemans - Head of Marketing bij Boldking
204. [marketeer 204] Els Dijkhuizen - cmo Heineken
203. [marketeer 203) Arina Abbring - Marketing Manager van NewForrest
202. [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur Fatboy
201. [marketeer 201] Niels van den Bergh - oprichter MintBlue
200. [marketeer 200] Chiel van Leeuwen - hoofd D&C Bijenkorf
199. [marketeer 199] Thijs Ekelschot - international marketing director Velux
198. [marketeer 198] Valerie Vos, country business lead van The Vegetarian Butcher
197. [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips
196. [marketeer 196] Patrick Kuijsters - CMO ABN Amro Nederland
195. [marketeer 195] Andrea Rigoni - ceo foodmerk Rigoni di Asiago
194. [marketeer 194] Glenn Balak: co-founder en CCO Menoki
193. [marketeer 193] Nikita Lensink - marketingdirector Thuisbezorgd.nl
192. [marketeer 192] Ilse van Loon - Brand & Communication Stoov
191. [marketeer 191] Robbert Jansen en Paul Falla - van Ideapreneurs
190. [marketeer 190] Mathieu Veldhuijzen - Grote Speelgoedboek Bol
189. [marketeer 189] Laura Simons - sr brand Koninklijke Peijnenburg
188. [marketeer 188] Andy Shovel: co-founder van This plantbased
187. [marketeer 187] Gavin Arm - founder en ECD Positivity Branding
186. [marketeer 186] Hans Vos - schrijver, schilder en artiest
185. [marketeer 185] Floris Smits - marketingmanager Optisport
184. [marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
183. [marketeer 183] Melvin Klink - cd SpecialistenNet
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketeer Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery)
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126] Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124] Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115] Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week] Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week] Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube
65.[Ondernemer van de Week] Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik - eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week] Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate
50. [Ondernemer van de Week] Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde - Oestercompagnie
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week] Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week] Saskia de Knegt - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week] Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeur Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- David de Kock
- 365
- Lotte Botman
- hoofd Marketing
- Mark Tuitert
- Lale Gúl
- Arjan Vergeer
- 365 Dagen Succesvol
- Marianne Thieme
- [marketeer]
- ondernemer
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
- Marketingtransfers week 36, 202505-09-2025
- HubSpot lanceert golf aan... 04-09-2025
- Commercialreview lanceert Stramigo,... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes