[marketeer 205] Marc Vekemans - Head of Marketing bij Boldking
- Food-en-retail
- 12 jul 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaWinkelen
- 12 jul 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Voor deel 205 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week met Marc Vekemans (foto), de nieuwe Head of Marketing bij Boldking. Dit scheermerk benoemde net een nieuw management als belangrijk onderdeel van de groeistrategie. 'De opkomst van abonnementsmodellen is niet tijdelijk. Daar zit voorlopig nog groei in.'
Introduceer jezelf graag even. Hoe ben je op deze positie gekomen?
Mijn naam is Marc Vekemans en ik ben sinds kort de nieuwe Head of Marketing van Boldking, Europa’s meest vooruitstrevende scheermerk. Hiervoor heb ik onder andere mogen meebouwen aan prachtige merken en bedrijven als Bol.com, Travix, ID&T en Hema. De nieuwe CEO van Boldking, Piet-Hein Smit, ken ik al uit de tijd dat ik met een AI-project voor de UvA bezig was. We hebben destijds gepraat over een mogelijke samenwerking. Dat kwam er toen niet van, maar hij kende mijn achtergrond en ervaring met het bouwen van merken, platformen en teams, en op het moment dat Boldking een nieuwe marketing lead zocht kwam hij bij mij uit. Over de kans om voor zo’n mooi merk met een uniek product en propositie internationaal aan de slag te gaan, heb ik niet lang hoeven nadenken.
Wat vind je mooi aan het marketingvak?
Ik heb een heel diverse achtergrond, retail, fintech, travel, entertainment, en de rode draad daar doorheen is bouwen en innovatie. Bouwen aan merken, platformen, teams en marketingefficiëntie. Dat is op zich al een mooie combinatie. Data en tech zijn daarbij key, en het mooie van ons vak is dat die zich voortdurend ontwikkelen. Alsof je elke dag een snellere auto krijgt zeg maar. Prachtig. En als je daarin mag rijden voor dit soort prachtige bedrijven, wat wil je dan nog meer?
Waar komt Boldking vandaan?
Boldking is in 2013 opgericht door Rochdi Darrazi en Tibo-Thijs Diepenhorst. Zij vonden dat de grote fabrikanten van scheermessen, zoals Gillette en Wilkinson Sword, onvoldoende inspeelden op nieuwe trends, zoals mannen die andere lichaamsdelen dan hun baard scheren. In eerste instantie richtte het bedrijf zich volledig op een online abonnementsdienst voor scheermesjes. Later kwamen daar andere verzorgingsproducten bij, zoals scheergel, showergel, shampoo en deodorant. Inmiddels hebben we meer dan 1 miljoen mensen bediend in elf Europese landen. Sinds 2023 verkoopt Boldking zijn mesjes en andere scheerproducten ook in meer dan vijfhonderd winkels door heel Europa.
Wat maakt Boldking ‘uniek’, of prettiger gezegd: onderscheidend van andere grote scheermerken?
Onze service, de flexibiliteit van onze scheermesjes en ons duurzaamheidsbeleid. Onze flexibele scheermesjes en duurzame verzorgingsproducten doen waarvoor ze gemaakt zijn. What you see, is what you get. Het doel is daarbij voor iedereen het scheer- en verzorgingsritueel nog beter en gemakkelijker te maken. Simpel gezegd: wij denken dat het beter, sneller en makkelijker kan. En we sturen doorlopend op ontwikkeling, waar de klantbehoefte centraal staat. Iedere dag een stap beter.
Daarnaast zijn we al vanaf het begin hard bezig om zo duurzaam mogelijk te zijn. Om een voorbeeld te geven, zo’n 95 tot 99 procent van alle scheergellen zit in een aluminium fles met drijfgas. Wij gebruiken een petfles die wordt aangedreven door lucht. Pet is nog steeds niet optimaal, maar wel beter dan aluminium. Toch weer een stap. En ook al is dat iets duurder voor de consument, het is een stap vooruit.
Al onze ingrediënten moeten zo natuurlijk mogelijk zijn. Het liefst vegan, dus geen parabenen of dierlijke producten. We hebben zelfs een blacklist, die per product verschilt, van ingrediënten die we niet gebruiken, zoals geen alcohol en aluminium in de deo’s en passen veel active ingredients toe die goed voor je zijn zoals pricklypear oil, panthenol – wat tatoeëerders gebruiken voor wondjes –, wheat protein, argan oil, you name it! En helaas is het nog steeds niet vanzelfsprekend om te zeggen, maar we testen op mensen, niet op dieren.
Hetzelfde geldt voor verpakkingen en productie. Verpakkingen zijn green plastic tubes op basis van suikerriet in plaats van aardolie en onze care-producten worden in Nederland, België en Duitsland lokaal geproduceerd. Wel gebruiken we helaas nog steeds plastic voor onze mesjes, omdat het houdbaar, flexibel en nog steeds behoorlijk sterk is. Maar dit is ook de reden waarom wij bij iedere bestelling een recyclingenvelop stoppen waarmee oude mesjes en cartridges gratis terug kunnen worden gestuurd. Daar maken wij dan weer nieuwe producten van. Voor ons het bewijs dat recycling werkt. Er zijn bedrijven die zeggen “wij willen in 2030 volledig duurzaam zijn”, maar welke stappen neem je dan nu? Wij blijven stappen nemen. Ik ben daar heel trots op.
Waar staat het merk nu? Met wie wordt ge-compete?
Ik zou het liefst zeggen “met niemand”, omdat wij het op onze eigen unieke manier doen. Zeker gezien ons duurzaamheidsbeleid. Maar de realiteit is nou eenmaal dat er bedrijven bestaan zoals Gillette die al 100 jaar oud zijn. We doen dit echter niet omdat het een ego-ding is, maar omdat we ieder scheer- en verzorgingsritueel van zo veel mogelijk mensen nog beter en gemakkelijker willen maken. We leave the bullshit behind, en dat wordt gezien. In Europa zijn we online nummer één en we zijn al jaren de nummer twee van Nederland in de retailsector.
Boldking benoemt een nieuw MT en lijkt aan het begin van een new era te staan. Correct?
Jazeker, het nieuwe management is een belangrijk onderdeel van de groeistrategie van het bedrijf. Zo komt er door de aanstelling van Maurits Laane van Kraft Heinz als Head of Retail veel retailervaring binnen. En de nieuwe Head of Finance, Olav Hinke, komt bij Nike vandaan, waar hij als Senior Director Finance een belangrijke bijdrage leverde aan de financiële groei van het sportmerk in Europa. Ondanks dat we in Europa online al nummer één zijn en we de nummer twee van Nederland in de retailsector zijn, zien we nog zo ongelofelijk veel kansen en braakliggend terrein. De komende jaren willen we ons succes verder uitbouwen en processen gaan optimaliseren. We staan aan het begin van nog zoveel dingen die te gebeuren staan.
Wint het abonnementsmodel nog steeds aan kracht? Waarom?
Ja absoluut. Dat zien we aan het kopiëren van het model door andere spelers in de markt. En niet alleen in onze sector. Je kunt tegenwoordig een abonnement nemen op onderbroeken, wc-papier, tandenborstels, noem maar op. Qua cashflow is het een mooi model. Maar de reden is dat de wereld steeds digitaler wordt en consumenten dus steeds meer online willen kopen. De opkomst van deze modellen is dan ook niet tijdelijk. Daar zit voorlopig nog groei in.
Ik denk wel dat flexibiliteit daarbij key is. Zoals wij dat bijvoorbeeld doen met onze flexibele abonnementen. Je moet een consument niet gaan verplichten tot een aankoop. Het is belangrijk om te blijven luisteren naar de behoefte van je klant om het juiste product en service voor de juiste prijs te kunnen leveren. Het merk en het product staan bovenaan. Het abonnementsmodel is daarbij een hulpmiddel om het leven voor een deel van de consumenten makkelijker te maken. Ondertussen moeten al onze producten altijd en overal ook los beschikbaar zijn. Of het nou via onze eigen website is of via retail en marketplaces.
Denken jullie ook wel aan productdiversificatie?
Natuurlijk. Bij alles wat we doen kijken we of het nog slimmer, makkelijker en beter kan. Dat geldt niet alleen voor de ingrediënten en materialen of het productieproces. Dat geldt ook voor de producten die we aanbieden. We zijn erg blij met ons uitgebreide assortiment naast de scheermessen, en we hebben zeker aanvullende producten op het oog. Dat doen we onder andere door te praten met en luisteren naar onze klanten, maar ook vanuit onze omnichannelstrategie. Fysiek en web zijn voor ons geen gescheiden werelden, ze versterken elkaar. En juist in de goede samenwerking daartussen ligt onze kracht. Natuurlijk is online voor ons, in iedere fase, erg belangrijk. Bij de online journey willen we de consument inspireren, we laten zien dat het gemakkelijker en beter kan.
Hoe wordt het merk campagnematig ondersteund? Werken jullie hiervoor met bureaus?
Jazeker, maar ook dit doen we op onze eigen, unieke wijze. In plaats van te kiezen voor de ‘traditionele’ bureaus, werken wij met een pool van creatieven. Bij bureaus zie je vaak dat een opdracht wordt aangenomen en er alsnog freelancers worden aangehaakt voor het creatieve concept. Wij doen het andersom. Eerst zetten we het concept neer, en dan kijken we daarna wie de productie kan doen. Zo zijn we nu voor creatie een samenwerking aangegaan met Bram Eigenfeld en Louk Derks die net een bronzen Esprit hebben gewonnen, en voor PR en marketing werken we met Sheila Klein Schiphorst en Jessica Hellinga.
Wat kunnen we in Q3 en Q4 in grote lijnen van Boldking in Nederland verwachten?
In grote lijnen kun je van ons verwachten dat Boldking in heel Europa, niet alleen in Nederland, zowel online als in de winkels steeds zichtbaarder wordt.
Wat zijn de vervolgplannen met het merk?
Boldking is een prachtig en sterk merk. Dat kunnen we internationaal uitbouwen. Daarnaast blijven we innoveren, zowel technisch als op het gebied van duurzaamheid en het uitbreiden van ons recycleprogramma.
Nog ander nieuws dat je wilt delen?
Dat je ons goed in de gaten moet houden. Volg ons op LinkedIn, Instagram en de andere kanalen, want er komen gave dingen aan, maar die plannen houden we nog even geheim...
tekst: Peter van Woensel Kooy | fotografie: Bolking
Lees hier meer over Boldking
Voor de 204 interviews met eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder
Marc Vekemans - Head of Marketing bij Boldking
De 204 eerdere interviews uit deze serie
204. [marketeer 204] Els Dijkhuizen - cmo Heineken
203. [marketeer 203) Arina Abbring - Marketing Manager van NewForrest
202. [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur Fatboy
201. [marketeer 201] Niels van den Bergh - oprichter MintBlue
200. [marketeer 200] Chiel van Leeuwen - hoofd D&C Bijenkorf
199. [marketeer 199] Thijs Ekelschot - international marketing director Velux
198. [marketeer 198] Valerie Vos, country business lead van The Vegetarian Butcher
197. [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips
196. [marketeer 196] Patrick Kuijsters - CMO ABN Amro Nederland
195. [marketeer 195] Andrea Rigoni - ceo foodmerk Rigoni di Asiago
194. [marketeer 194] Glenn Balak: co-founder en CCO Menoki
193. [marketeer 193] Nikita Lensink - marketingdirector Thuisbezorgd.nl
192. [marketeer 192] Ilse van Loon - Brand & Communication Stoov
191. [marketeer 191] Robbert Jansen en Paul Falla - van Ideapreneurs
190. [marketeer 190] Mathieu Veldhuijzen - Grote Speelgoedboek Bol
189. [marketeer 189] Laura Simons - sr brand Koninklijke Peijnenburg
188. [marketeer 188] Andy Shovel: co-founder van This plantbased
187. [marketeer 187] Gavin Arm - founder en ECD Positivity Branding
186. [marketeer 186] Hans Vos - schrijver, schilder en artiest
185. [marketeer 185] Floris Smits - marketingmanager Optisport
184. [marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
183. [marketeer 183] Melvin Klink - cd SpecialistenNet
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketeer Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery)
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126] Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124] Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115] Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week] Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week] Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube
65.[Ondernemer van de Week] Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik - eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week] Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate
50. [Ondernemer van de Week] Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde - Oestercompagnie
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week] Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week] Saskia de Knegt - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week] Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Nike
- AI
- scheermerk
- Boldking
- Olav Hinke
- Rochdi Darrazi
- Louk Derks
- 205
- Piet-Hein Smit
- Maurits Laane
- Marc Vekemans
- Sheila Klein Schiphorst
- UvA
- Kraft Heinz
- ondernemer van de week
- Head of Marketing
- marketeer
- Jessica Hellinga
- Bram Eigenfeld
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Ook moederbedrijf Blokker, Mirage... 09-12-2024
- Kerst 2024: We kunnen los!06-12-2024
- [marketeer 211] Caroline Rigo - CEO... 06-12-2024
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op... 05-12-2024
- Lobke Samallo van Intratuin: 'Onze... 05-12-2024
- Hands Off lanceert sharefunding... 04-12-2024