MarketingTribune | Content | Nieuwsarchief
Mei 2023
30-05 DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel: 'Branded content vaak gebaseerd op onderbuikgevoel van de maker'
11-05 Douglas Voeten: 'Je verlaat de zaal met tenminste één manier waarop je morgen AI gaat toepassen'
07-05 Allard Ruyl van Talpa Network: 'Merkvoorkeur na het zien van branded content stijgt met 33 procent'
02-05 Gijs Peetsold van Ad Alliance: 'Goede sponsorfit is meest bepalend voor succes branded content'
April 2023
20-04 Robert van Meer van C2B: 'Als je mensen wilt engageren, is branded content your weapon of choice'
13-04 Hatice van Leeuwen van MHX: 'Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content'
10-04 Keynote Joeri Van den Bergh: '45% van de jongeren maalt niet om sociale inclusiviteit of gelijkheid'
Maart 2023
06-03 [branded content] Zo raak je lezers niet kwijt bij branded content: weg met wollig taalgebruik
Februari 2023
Januari 2023
December 2022
November 2022
Oktober 2022
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers